Dag 7 - 6 maart 2015 - Onderzoek, Breuken en Verbanden
Powerpoint van het programma van 6-3
Huiswerk verbanden
-
Zoek een of twee tabellen of grafieken die specifiek zijn voor het beroep/beroepsgroep waarvoor je opleidt.
-
beschrijf kort de beroepscontext waarin de tabel/grafiek voorkomt en wat een beroepsbeoefenaar ermee moet doen.
-
Maak er een rekenopdracht omheen
-
Beschrijf welke rekenkennis en –vaardigheden erin aan bod komen
|
Onderzoeksgroepen
-
Hans en Ger.
Hoe hebben leerlingen op de basisschool leren rekenen op papier?
-
Mathijs, Erik, Werner, Theo.
Zou een webpagina met gestructureerde link naar extra oefenmateriaal helpen in differentiëren op niveau 4?
-
Rens.
Welke voorspellende waarde heeft het gebruik van fftrainen op het cijfer voor COE?
-
Marie-Christine, Ad, Dirk, Frank.
We zoeken naar een mogelijkheid om ontspanning in te passen, het leerrendement te verhogen in de klassensituatie door het creeren van eilandjes (safe havens).
Omgekeerd leren toetsen in eilanden (Frank)
-
Petro.
Welk gevoel/inzicht/kennis heeft een 3F leerling bij cijfers, eenheden en uitkomst?
-
Kirsten en Mohammed.
Wat zijn de juiste werkvormen om tweedejaars niveau 2 verkoopmedewerkers goed voor te bereiden op het examen
-
Pieter, Kees, Koekoe.
Hoe kunnen we studenten voorbereiden op het examen? (specifiek examentraining)
|