Dag 2 - 6 november 2014
Programma
|
Huiswerk
Aanmaak portfolio
-
Maken van een portfolio (pdf)
-
Het gaat om het vastleggen van je eigen leerdoelen : Wat wil ik leren? Hoe ga ik dat leren? Hoe laat ik zien dat ik het geleerd heb?
-
Toegang geven aan de docenten (v.jonker@uu.nl, m.wijers@uu.nl, vincent.jonker@gmail.com, rstelwagen@cinop.nl) en mailen dat het portfolio er staat
Onderzoek
De groepen zijn thans samengesteld.
-
Hans en Ger.
Hoe hebben leerlingen op de basisschool leren rekenen op papier?
-
Mathijs, Erik, Werner, Theo.
Zou een webpagina met gestructureerde link naar extra oefenmateriaal helpen in differentiëren op niveau 4?
-
Rens.
Welke voorspellende waarde heeft het gebruik van fftrainen op het cijfer voor COE?
-
Marie-Christine, Ad, Dirk, Frank.
We zoeken naar een mogelijkheid om ontspanning in te passen, het leerrendement te verhogen in de klassensituatie door het creeren van eilandjes (safe havens).
Omgekeerd leren toetsen in eilanden (Frank)
-
Petro.
Welk gevoel/inzicht/kennis heeft een 3F leerling bij cijfers, eenheden en uitkomst?
-
Kirsten en Mohammed.
Wat zijn de juiste werkvormen om tweedejaars niveau 2 verkoopmedewerkers goed voor te bereiden op het examen
-
Pieter, Kees, Koekoe.
Hoe kunnen we studenten voorbereiden op het examen? (specifiek examentraining)
|