Dag 6 - 12 februari 2015 - Verbanden - Meten
Powerpoint van het programma van 12-2
Trappetjes metriek stelsel
Huiswerk - Meten
- Onderbouw de keuze voor een bepaalde visualisering van het metriek stelsel
- Praat erover met enkele studenten en noteer wat zij van die visualisering vinden.
|
Onderzoeksgroepen
-
Hans en Ger.
Hoe hebben leerlingen op de basisschool leren rekenen op papier?
-
Mathijs, Erik, Werner, Theo.
Zou een webpagina met gestructureerde link naar extra oefenmateriaal helpen in differentiëren op niveau 4?
-
Rens.
Welke voorspellende waarde heeft het gebruik van fftrainen op het cijfer voor COE?
-
Marie-Christine, Ad, Dirk, Frank.
We zoeken naar een mogelijkheid om ontspanning in te passen, het leerrendement te verhogen in de klassensituatie door het creeren van eilandjes (safe havens).
Omgekeerd leren toetsen in eilanden (Frank)
-
Petro.
Welk gevoel/inzicht/kennis heeft een 3F leerling bij cijfers, eenheden en uitkomst?
-
Kirsten en Mohammed.
Wat zijn de juiste werkvormen om tweedejaars niveau 2 verkoopmedewerkers goed voor te bereiden op het examen
-
Pieter, Kees, Koekoe.
Hoe kunnen we studenten voorbereiden op het examen? (specifiek examentraining)
|