Dag 5 - 21 mei 2015
Powerpoint
Huiswerk ERWD (n.a.v. Ceciel Borghouts
Houd rekengesprek met rekenzwakke student. Maak verslag. Wat leer je hieruit.
Zie ook de
Powerpoint van Ceciel Borghouts.
Huiswerk Getallen
Probeer een starter op het gebied van getallen uit. Licht je keuze toe en beschrijf de ervaringen?
|
Onderzoeksgroepen
-
Cor en Tülin:
Hoe kunnen we de inhoud van de algemene rekenvaardigheid meten/meetkunde zo concreet mogelijk maken voor de ICBW leerlingen?
(vincent)
-
Jacomien en Faiza:
Is er een verband op het rekenresultaat (in het gebied meten/meetkunde) en de motivatie als je het rekenen in de beroepscontext plaatst
(irma)
-
John en Hans:
Hoe kunnen we het begrip inhoud uit het domein meten/meetkunde laagdrempeliger maken voor de leerling?
(rinske)
-
Leo en Renske:
Welke voorspellende waarde heeft het cijfer op de eindtoets Deviant 3F verbanden op de COE (onderwijsassistent op 2 plekken)?
(vincent)
-
Carolien en Jeffrey:
Hoe kunnen we door een ontspanningsoefening rekenstress wegnemen?
(monica)
-
Sahin en Theo:
Wat is de invloed van het gebruik van de oplossingsstrategieën Staartdeling of hapjesmethode op het rekenresultaat?
(rinske)
-
Martijn:
Beter rekenen door te tekenen?
(vincent)
|