Dag 2 - 9 januari 2015
Powerpoint van het programma van 9-1
Huiswerk
resultaten van huiswerk in portfolio zetten!
-
Onderzoeksplan afmaken (zie groepjes; opsturen per mail of mailen dat het in portfolio staat)
-
Facultatief: Meetkunde schrappen in boek (ook adhv syllabus en COEs)
-
Meetkunde doe activiteit uitvoeren (zie sheet in powerpoint over lesopzet)
-
Facultatief: (Methode)toets kritisch onder de loep nemen: Inhoudsvaliditeit – klopt met syllabus en COE? Formatieve waarde – geeft inzicht in wat leerling kan en niet kan?
-
Voor volgende keer (6 februari):
Uit methode: twee onderdelen uit domein verhoudingen selecteren waar je over wil praten. Bijvoorbeeld: struikelopgave, iets wat je overslaat, goede uitleg, etc.
|
Onderzoeksgroepen
-
Greet, Alex, Ellen, Safet: Welke invloed heeft 'maatjesrekenen' op resultaten
-
Bob: Verschil papieren en ICT oefenexamen
-
Scarlet, Tom, Han: Differentiatie binnen de klas (met aangepaste routes)
-
Ron, Ferry, Gonnie: Helpen concrete materialen voor een beter begrip (volgens de studenten)
|