Classroom materials,
motivating pupils for math and science
Toelichting bij Mascil lesmaterialen
|
Terug
|
Doorman, M. (2009).
PRIMAS WP3 – Materials: Teaching and professional development materials for IBL (version 2)
. Netherlands: PRIMAS project.
Kirschner, P., Sweller, J. and Clark, R. E. (2006).
Why minimal guidance during instruction does not work: an analysis of the failure of constructivist, discovery, problem-based, experiential, and inquiry-based teaching
Educational Psychologist, 41(2), 75-86
Maass, K., Doorman, L. M., Van der Kooij, H., Wake, G. and Westbroek, H. (2011).
Samenhang tussen de beta-vakken in Europees perspectief
. Freiburg: Padagogische Hochschule Freiburg.
Onstenk, J. (2003).
Werkplekleren in de beroepsonderwijskolom
. Den Haag: Onderwijsraad.
Van der Linden, J., De Vet, L., Schepers, L. and Verhage, H. (1992).
Wiskunde en werk. Lesmateriaal vanuit de beroepspraktijk
. Utrecht: Werkgroep Vrouwen en Wiskunde.
|
Terug
|
EN
|