Interactive teaching of mechanics in a Ghanaian university context
FI Scientific Library, nr. 76. Antwi, Victor (2013)
  |  © freudenthal institute  |  Source  |  219 views  |  Home  |  

https://www.fisme.science.uu.nl/publicaties/literatuur/2013_thesis_Antwi.pdf

Abstract

De centrale vraag in dit proefschrift is of zo'n aanpak ook effectief kan zijn in de Ghanese situatie, waar beleefdheid en respect tegenover ouderen hoog in de vaandel staan. Conclusie: een interactive engagement benadering voor het mechanicaonderwijs in de Ghanese onderwijs- en culturele context is succesvol en haalbaar gebleken, waarbij het niveau van argumenteren over kwalitatieve begripsvragen en het leerresultaat op gestandaardiseerde toetsen verbeterd zijn. How may the understanding of mechanics be promoted through interactive engagement methods among undergraduate physics students in the Ghanaian educational and cultural context?




  |  Freudenthal Institute: Home - Utrecht University  |  Freudenthal Collection: Home - Showcase - Archive  |  Subset: Freudenthal Institute  |