Met het oog op integratie ? Een studie over integratie van leerstof uit de natuurwetenschappelijke vakken in de tweede fase van het voortgezet onderwijs
FI Scientific Library, nr. 31. Beeftink, C. (2000) 317 pp.
  |  © freudenthal institute  |  Source  |  211 views  |  Home  |  

https://www.fisme.science.uu.nl/publicaties/literatuur/2000_Beeftink_0-317.pdf

Abstract

Eén van de doelstellingen van het onderzoek van de vakgroep Didactiek van de Biologie is het leveren van een bijdrage tot verbetering van het biologieonderwijs in de bovenbouw van het voortgezet onderwijs. Deze studie heeft betrekking op het - in samenwerking met docenten in de natuurwetenschappen - integreren van leerstofonderdelen uit de natuurwetenschappelijke vakken voor de vernieuwde tweede fase voortgezet onderwijs. In onze visie is integratie van leerstof met het oog op de leerling zeer gewenst.




  |  Freudenthal Institute: Home - Utrecht University  |  Freudenthal Collection: Home - Showcase - Archive  |  Subset: Freudenthal Institute  |