Integratie en toepassing van biologische kennis ? Ontwikkeling en onderzoek van een curriculum rond het thema 'Lichaamsprocessen en Vergift'
FI Scientific Library, nr. 23. Roebertsen, H. (1996) 179 pp.
  |  © freudenthal institute  |  Source  |  225 views  |  Home  |  

https://www.fisme.science.uu.nl/publicaties/literatuur/1996_roebertsen_0-179.pdf

Abstract

Inleiding: In dit hoofdstuk wordt informatie gegeven over het biologiedidactisch onderzoek in Utrecht en worden de vraagstelling en doelstelling van het voorliggend onderzoek geformuleerd. In paragraaf 1.1. wordt het onderzoeksprogramma van de vakgroep Didactiek van de Biologie aan de Universiteit Utrecht beschreven. De probleemstelling van het hier gerapporteerde onderzoek komt in paragraaf 1.2. aan de orde. In paragraaf 1.3. volgt tot slot een kort overzicht van de opzet van dit proefschrift.




  |  Freudenthal Institute: Home - Utrecht University  |  Freudenthal Collection: Home - Showcase - Archive  |  Subset: Freudenthal Institute  |