Ruimtevlucht
Zet je koers uit door de ruimte gebruik de getallenlijn op je dashbord
  |  © freudenthal instituut  |  226468 views  |  Home  |  

Deze website heeft momenteel te kampen met problemen bij java-gebaseerde spelletjes.
Er wordt aangewerkt. >>>Lees meer

Je krijgt een belangrijke opdracht. Het ruimteschip Flash 7 heeft een kapotte turbine en zweeft stuurloos in het alfakwadrant. Jij moet de onderdelen brengen die ze nodig hebben.
Maar voordat je die opdracht gaat doen, moet je eerst vliegles nemen.

Les: Hoe bestuur je een ruimteschip?

Taak 1: Help de Flash 7.
Als je klaar bent, is de vraag: Wat is de code voor aankoppelen?

Taak 2: Breng de President veilig naar zijn bestemming.
Als je klaar bent, is de vraag: Wat is de code naar de basis?
ruimtestation


Taak 3: Ook reparaties horen bij je werk.
Als je weer thuis bent, is de vraag: Wat is de code?
satelliet



Informatie

  |  Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht  |  Collectie leermiddelen, subset RekenWeb