[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive]

NWD 2014

Wij bedanken alle deelnemers, sprekers en medewerkers voor een fantastische conferentie die is beoordeeld met een 8,2! Bekijk de uitkomsten van de evaluatie

De NWD (nog) een keer meemaken? Bekijk de impressie van NWD 2014

nwd20poster

Als wiskundeleraar moet je van tijd tot tijd nieuwe ideeen op kunnen doen en creatief en actief met je vak bezig zijn. Dat kan door te luisteren naar een goed verhaal, door actief mee te doen in werkgroepen en door met collega's van gedachten te wisselen. De NWD biedt die gelegenheid en is bedoeld voor alle wiskundeleraren die les geven aan leerlingen van 12 tot 18 jaar van ieder schooltype.

Vragen? Neem contact op met Ank van der Heiden (zie hiernaast de contactgegevens)

De twintigste NWD werd gesteund door bijdragen van Texas Instruments, NH Leeuwenhorst Hotels, Casio en Busy Brains.

[an error occurred while processing this directive]