[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive]

De Nationale Wiskunde Dagen 2011 vond plaats op 28 en 29 januari 2011. De conferentie is dit jaar beoordeeld met een 8,1 Daar zijn we heel content mee. Bekijk ook de details uit de evaluatie (pdf).
De
18e Nationale Wiskunde Dagen vindt plaats op vrijdag 3 en zaterdag 4 februari 2012, de inschrijving daarvoor start medio oktober 2011 op de site.

Online NWD programmagids 2011

NWD gids 2011

Video: Math doodling

math_doodle

(doodling = schijnbaar nutteloos tekenen tijdens
een vergadering of andere bijeenkomst)

meer video's

Als wiskundeleraar moet je van tijd tot tijd nieuwe ideeen op kunnen doen en creatief en actief met je vak bezig zijn. Dat kan door te luisteren naar een goed verhaal, door actief mee te doen in werkgroepen en door met collega's van gedachten te wisselen. De NWD biedt die gelegenheid en is bedoeld voor alle wiskundeleraren die les geven aan leerlingen van 12 tot 18 jaar van ieder schooltype.

De zeventiende NWD werd gesteund door bijdragen van Getal&Ruimte, Texas Instruments, Casio en NH Leeuwenhorst Hotels.

[an error occurred while processing this directive]